Botoşani - Mioveni

Bună tuturor! Sunt Maria şi astăzi vreau să vă povestesc despre călătoria mea de la Botoşani la Mioveni.
Am plecat dis-de-dimineață, cu trenul, și am ajuns la Mioveni după o călătorie de aproximativ 10 ore. Am fost surprinsă să văd cât de diferit este peisajul de aici. În Botoșani, sunt obișnuită cu câmpii întinse și dealuri verzi, dar aici sunt munți și păduri. Este o schimbare binevenită!
Am stat la un hotel din centrul orașului Mioveni și am ieșit să explorez împrejurimile. Am vizitat Muzeul Automobilului Dacia, unde am aflat despre istoria industriei auto din România. A fost foarte interesant!
A doua zi, am vizitat Mănăstirea Nămăiești, care este situată în pădure. Este un loc foarte liniștit și pașnic. Am aprins o lumânare și m-am rugat pentru sănătatea familiei și prietenilor mei.
Am mâncat la un restaurant tradițional românesc și am încercat preparate locale, cum ar fi sarmalele și tochitura. Au fost delicioase!
După trei zile petrecute în Mioveni, m-am întors acasă la Botoșani. A fost o călătorie minunată și abia aștept să revin!
Dacă sunteți în căutarea unei destinații de călătorie în România, vă recomand cu căldură Mioveni. Este un oraș frumos, cu o istorie bogată și o cultură vibrantă. Veți avea cu siguranță o experiență de neuitat!